Solliciteren

Direct solliciteren

Leuk dat jij wilt solliciteren! Vul het onderstaande formulier in en wij nemen contact met je op.

Servicedesk Manager Jordy

''mijn collega’s zorgen voor 85% van mijn werkgeluk''.

Als Manager Servicedesk bij Theiner ICT is Jordy verantwoordelijk voor het coördineren van interne processen en het aansturen van het team. Jordy heeft een interessante achtergrond en bij Theiner ICT een opmerkelijke loopbaan doorgemaakt. Laten we ontdekken hoe hij in de wereld van ICT terechtkwam en welke rol hij nu heeft.

Kun je wat meer vertellen over je achtergrond?

Mijn verhaal start niet in de ICT, maar in de wereld van Metaal Electro, daar heb ik een opleiding in gevolgd. Met mijn handen aan het werk, dat trok me. Ondertussen kreeg ik de digitale wereld mijn aandacht. De overstap naar een ICT-opleiding voelde als een natuurlijke volgende stap.

Voor mijn tijd bij Theiner ICT werkte ik bij Kuehne + Nagel op de servicedesk. Echter werd de servicedesk uit gefaseerd naar Hamburg, waardoor het stopte in Veghel. Toen kwam er een vacature voorbij van Theiner ICT, interessant en dichtbij huis, dus waarom niet?

In welke functie ben je bij Theiner ICT begonnen ?

Ik ben gestart als medewerker servicedesk, groeide door naar teamleider en werd uiteindelijk Operationeel Manager. Mijn kracht ligt in effectief leiderschap en ik nam bewust de keuze om de servicedesk opnieuw aan te gaan sturen. Wat een goede beslissing! Zonder de operationele taken, kan ik volledig focussen om het team te ondersteunen en aansturen. Hierdoor zijn er grote stappen gezet in kwaliteit en teamspirit.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden bij Theiner ICT?

Het draait allemaal om het ondersteunen en aansturen van de servicedesk. Ik zorg dat alles goed verloopt, van tickets verdelen tot aan het coachen van het team. Ook ben ik betrokken bij de 2e lijns, technische dienst en stagiaires. Als schakel tussen operationeel en de directie, coördineer ik alle activiteiten binnen de servicedesk.

"Het geeft voldoening om mijn team te helpen groeien en te zien dat ze succesvol zijn."

Hoe ziet een concrete werkdag er voor jou uit?

Geen dag is hetzelfde. Het varieert van e-mails bijwerken, servicedesk organiseren, tot aan het coachen van het team. Het beantwoorden van vragen en schakelen met collega’s en leidinggevende. Daarbij ondersteun ik collega’s vanuit het kantoor in Veghel, die intern en extern werken aan projecten.

Wat vind je het leukste aan je werk?

Ondersteunen van collega's is voor mij het allerleukste, zegt Jordy met een glimlach. "Het geeft voldoening om mijn team te helpen groeien en te zien dat ze succesvol zijn. Daarnaast vind ik het fijn om overzicht te houden, verbeteringen doorvoeren, kennisniveau verhogen en gesprekstechnieken van het team verbeteren. Dat draagt allemaal bij aan een positieve werkomgeving."

"Collega's dragen voor 85% bij aan mijn werkgeluk."

Waarom blijf je bij Theiner ICT?

Collega's dragen voor 85% bij aan mijn werkgeluk, merkt Jordy op. Die zorgen voor een prettige werksfeer. Daarnaast waardeer ik onze klanten en ervaar ik flexibiliteit binnen het bedrijf. Doorgroeimogelijkheden en scholingsmogelijkheden voor zelfontwikkeling zijn bespreekbaar. Ik zie hier nog steeds kansen voor groei. Mijn doel is een zelfsturend team, terwijl ik op de achtergrond blijf ondersteunen en verbeteringen doorvoer." Ik voel me gewaardeerd en mijn toekomst is bij Theiner ICT.

Ook interessant

Servicedesk Medewerker

  • Je bent hét aanspreekpunt voor klanten en lost IT-problemen snel en effectief op

  • Je biedt eerstelijns support én remote ondersteuning bij vragen en storingen

  • Je werkt in een gezellig team, met volop groeikansen en uitstekende arbeidsvoorwaarden

Lees verder

Servicedesk Medewerker (Senior)

  • Je biedt eerstelijns support en lost zelfstandig (complexere) issues op

  • Je biedt remote ondersteuning en advies aan klanten

  • Je werkt gestructureerd, denkt klantgericht en handelt proactief

  • Je draagt actief bij aan procesverbetering en teamontwikkeling

Lees verder

2e lijn supportmedewerker buitendienst Ron: "Theiner ICT is een mooi bedrijf met goede ambities".

Als 2e lijn support medewerker buitendienst zorgt Ron ervoor dat onze klanten zorgeloos kunnen werken. Ron heeft diverse Enterprise certificaten behaald, waardoor hij klanten kan adviseren over software oplossingen.

Lees verder

Assistent Accountmanagement Angela: “Ik blijf hier tot mijn pensioen!”

In haar rol als Assistent Accountmanagement gaat Angela elke dag vrolijk op haar fiets naar haar werk. Angela switchte op ruim 50-jarige leeftijd nog van baan en is blij met de kans die haar geboden is bij Theiner ICT.

Lees verder

Samen bouwen aan een toekomst in de wereld van ICT?

Als Jordy’s verhaal je heeft geïnspireerd en meer wilt weten over Theiner ICT. Vind je op deze website de openstaande vacatures en andere verhalen van medewerkers en klanten.

Solliciteer nu!
Meer over ons
theiner-17.jpg