Veel gestelde vragen

De antwoorden op de meest gestelde vragen hebben wij alvast voor je op een rijtje gezet. Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op of kom langs voor een kennismaking!

Mag ik thuiswerken?

In een aantal functies is het zeker mogelijk om thuis te werken, maar natuurlijk wel in overleg. Wij streven ernaar om minimaal 80% van je werkweek op kantoor aanwezig te zijn, voor een optimale samenwerking :-).

Wat is het verschil tussen een supportmedewerker binnendienst en buitendienst?

Goede vraag! Als supportmedewerker binnendienst werk je voornamelijk vanaf ons kantoor: je helpt klanten op afstand, via de telefoon of per mail. In de functie van buitendienst ben je juist veel onderweg en werk je op locatie bij klanten om hen daar ter plekke te ondersteunen met technische vragen of installaties.

Wat zijn de werktijden?

Onze openingstijden zijn van 07:30 tot 17:30 uur. In overleg met je leidinggevende bepalen we je werktijden. Je hebt een uur per dag pauze en deze mag je naar eigen inzicht indelen. De meeste collega’s lunchen samen en maken daarna nog een wandeling om een frisse neus te halen.

Is er een personeelshandboek?

Ja, wij hebben een personeelshandboek. Hierin vind je alle praktische informatie en afspraken over Theiner ICT B.V. als organisatie.

Hoe ziet een eerste werkweek eruit?

In de eerste werkweek vinden wij het belangrijk dat jij je thuis voelt, hier doen wij alles aan. Jij krijgt een theoretische- en praktische uitleg over de diensten van Theiner ICT en een inwerk checklist voor de komende 8 weken. In deze periode maak jij met iedereen kennis, ga je lunchen buiten de deur met een collega en wordt de basis gelegd waarop jij zelfstandig jou functie kan uitvoeren.

Wat voor klanten hebben jullie?

Onze klanten zijn voornamelijk mkb-bedrijven uit allerlei sectoren. Denk aan bouw, zorg, logistiek en dienstverlening. Daarnaast werken we ook samen met enkele grotere organisaties. Eén ding hebben ze allemaal gemeen: ze zoeken een betrouwbare ICT-partner die met ze meedenkt en vooruitkijkt. En dat is precies wat wij doen.

Welk systeem werken jullie mee?

Wij werken met een systeem dat Autotask heet. Dit is ons ticketsysteem en hieraan zitten Datto en RMM gekoppeld. Hiermee beheren wij alle systemen van onze klanten. Want je kunt het pas goed doen voor je klanten als je het zelf ook goed geregeld hebt. 

Wie wordt mijn leidinggevende?

Dit is afhankelijk per afdeling wie dit is. 

  • Backoffice; Karel

  • Servicedesk; Jordy

  • Operationeel; Koos

Ik voldoe niet aan alle eisen van een vacature, kan ik toch solliciteren?

Zeker weten! Voldoe je niet aan elk puntje op de lijst, maar denk je wel dat je goed bij ons past? Gewoon solliciteren. Tijdens een telefonische kennismaking ontdekken we samen of jouw ervaring en ambities aansluiten bij onze organisatie. Talent en motivatie wegen voor ons net zo zwaar als een perfect cv.

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik gesolliciteerd heb?

Sollicitatiebrieven, - formulieren, correspondentie over de sollicitatie, worden volgens de wet AVG, maximaal 4 weken bewaard na beëindiging van de sollicitatieprocedure. Heb je toestemming gegeven om dit langer te bewaren? Dan wordt dit maximaal 1 jaar bewaard.

Hoeveel vrije dagen heb ik?

Bij ons geen standaard vakantieregeling, maar onbeperkt verlof! Of je nu even wilt bijtanken, een verre reis plant of gewoon wat extra vrije tijd nodig hebt: het kan allemaal. Zolang je werk goed geregeld is en het team blijft draaien, bepaal jij je eigen balans. En komt er buiten werktijd een IT-noodgeval voorbij? Dan rekenen we, net als op je collega’s, ook op jouw support.

Is er ruimte voor loopbaanontwikkeling en hoe ziet dat eruit?

Bij Theiner ICT doen wij er alles aan om jou te laten groeien. Jij kunt jezelf meer ontwikkelen in een specialisme en daar geven wij alle mogelijkheden toe. Een aantal collega’s bekleden nu ook een andere functie dan waarop ze oorspronkelijk aangenomen zijn. Het is mooi om te zien hoe de collega’s soms in een andere functie beter in hun kracht staan.

Wat gebeurd er nadat ik heb gesolliciteerd?

Na je sollicitatie bellen we je eerst even op voor een kennismaking. Hebben we aan de telefoon een klik? Dan nodigen we je uit bij ons op kantoor in Veghel voor een persoonlijk gesprek. Past het van beide kanten? Dan volgt eventueel een tweede gesprek met een passend aanbod. Is alles rond? Dan verwelkomen we je graag als nieuwe collega in ons team!

Hebben we personeelsuitjes?

Jazeker! 4x per jaar hebben wij een kwartaalviering. De invulling hiervan kan per keer verschillen, maar wat op de kwartaalviering altijd doen is de verjaardagen vieren met cadeautjes. Elk jaar wordt er door de collega’s een personeelsfeest georganiseerd.

Wat is het verschil tussen een servicedesk medewerker en een 2e-lijns support medewerker?

Als servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt vragen, lost IT-problemen op die binnen een uur te fixen zijn en zet complexere vraagstukken door naar de 2e-lijns support. Die collega’s hebben een specialisatie en pakken de grotere uitdagingen op.

Zijn jullie als bedrijf Paperless?

Jazeker! We streven ernaar om zoveel mogelijk digitaal te werken.

Welke producten en diensten leveren jullie?

Wij leveren alles met betrekking tot ICT. Denk aan een werkplek inrichting met VoIP, PC of laptop en toebehoren, maar ook complete maatwerk server en back-up omgevingen. Een van onze grootste diensten op dit moment is M365.

Kan ik parttime werken?

Dat is zeker bespreekbaar! We bieden de mogelijkheid om tussen de 32 en 40 uur per week te werken. Geef bij ons aan wat jouw wensen zijn, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Heb ik een VOG nodig?

Ja, wij vragen een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan via Justis. Je ontvangt hierover een e-mail waarmee je de aanvraag eenvoudig afrondt.

Hoe kan ik op de hoogte blijven van eventuele vacatures bij Theiner ICT?

Regelmatig onze website bekijken en ons volgen op LinkedIn en Facebook. Ook komen onze vacatures regelmatig voorbij op sites als bijvoorbeeld Indeed.

Kan ik opleidingen volgen via Theiner ICT?

Zeker! In overleg met je leidinggevende zijn er volop mogelijkheden voor trainingen, cursussen of beurzen die aansluiten op jouw rol en ontwikkeling.

Bij vragen of meer informatie over deze functie helpt Eline je graag verder!

Bellen Mailen
a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then