Veel gestelde vragen

De antwoorden op de meest gestelde vragen hebben wij alvast voor je op een rijtje gezet. Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op of kom langs voor een kennismaking!

Mag ik thuiswerken?

In een aantal functies is het zeker mogelijk om thuis te werken, maar natuurlijk wel in overleg. Wij streven ernaar om minimaal 80% van je werkweek op kantoor aanwezig te zijn, voor een optimale samenwerking :-).

Wat gebeurd er nadat ik heb gesolliciteerd?

Na jou sollicitatie nemen we eerst telefonisch contact op. Hebben we aan de telefoon een klik? Dan wordt jij uitgenodigd voor een gesprek bij ons op locatie om elkaar beter te leren kennen. Eventueel volgt een 2e gesprek met een passend aanbod. Na het tekenen van de arbeidsovereenkomst maak je deel uit van ons team!

Is er een personeelshandboek?

Ja, wij hebben een personeelshandboek. Hierin vind je alle praktische informatie en afspraken over Theiner ICT B.V. als organisatie.

Wat is het verschil tussen een servicedesk medewerker en 2e lijns support binnendienst medewerker?

Een medewerker servicedesk neemt alle telefoontjes als eerste aan. Dit betekent dat jij veel weet van ICT-oplossingen en problemen die binnen een uur opgelost kunnen worden pak jijzelf op. Is het een groter en/of specifiek probleem dan schakel je een 2e lijn support medewerker binnendienst in. Zij hebben een specialisatie op een bepaalde expertise.

Hoe ziet een eerste werkweek eruit?

In de eerste werkweek vinden wij het belangrijk dat jij je thuis voelt, hier doen wij alles aan. Jij krijgt een theoretische- en praktische uitleg over de diensten van Theiner ICT en een inwerk checklist voor de komende 8 weken. In deze periode maak jij met iedereen kennis, ga je lunchen buiten de deur met een collega en wordt de basis gelegd waarop jij zelfstandig jou functie kan uitvoeren.

Zijn jullie als bedrijf Paperless?

Jazeker! We streven ernaar om zoveel mogelijk digitaal te werken.

Welke producten en diensten leveren jullie?

Wij leveren alles met betrekking tot ICT. Denk aan een werkplek inrichting met VoIP, PC of laptop en toebehoren, maar ook complete maatwerk server en back-up omgevingen. Een van onze grootste diensten op dit moment is M365.

Is parttime werken mogelijk?

Dit valt altijd te bespreken. Geef hierin duidelijk je mogelijkheden en grenzen aan.

Heb ik een VOG nodig om bij Theiner ICT te kunnen werken?

Ja, deze wordt aangevraagd door de afdeling HR bij Justis. Hiervan ontvang je een mail waarmee jij je VOG aanvraag kan voltooien.

Hoe kan ik op de hoogte blijven van eventuele vacatures bij Theiner ICT?

Regelmatig onze website bekijken en ons volgen op LinkedIn en Facebook. Ook komen onze vacatures regelmatig voorbij op sites als bijvoorbeeld Indeed.

Kunnen er vanuit de organisatie opleidingen worden gevolgd?

Daar staan we zeker voor open. Altijd wel in overleg met je toekomstige leidinggevende. Welke opleidingen dit zijn? Dit kunnen allerlei cursussen/opleidingen zijn die jouw helpen in jou dagelijkse werkzaamheden.

Hebben we personeelsuitjes?

Jazeker! 4x per jaar hebben wij een kwartaalviering. De invulling hiervan kan per keer verschillen, maar wat op de kwartaalviering altijd doen is de verjaardagen vieren met cadeautjes. Elk jaar wordt er door de collega’s een personeelsfeest georganiseerd.

Wat is het verschil tussen een binnen- en buitendienst supportmedewerker?

Goede vraag! Bij de functie van binnendienst ben jij vooral op kantoor werkzaam voor onze klanten en met de buitendienst ben jij vaak op locatie aan het werken bij onze klanten.

Hoeveel vrije dagen heb ik?

Ook belangrijk natuurlijk! Op fulltime basis heb jij 200 uren oftewel 25 vakantiedagen per jaar.

Wat zijn de werktijden?

Onze openingstijden zijn van 7:30 - 17:30 uur. In overleg met je leidinggevende wordt bepaald wat jou werktijden zijn. Je hebt een uur pauze per dag. Deze mag je naar eigen inzicht indelen. De meeste collega’s lunchen samen en maken een wandeling om een frisse neus te halen.

Is er ruimte voor loopbaanontwikkeling en hoe ziet dat eruit?

Bij Theiner ICT doen wij er alles aan om jou te laten groeien. Jij kunt jezelf meer ontwikkelen in een specialisme en daar geven wij alle mogelijkheden toe. Een aantal collega’s bekleden nu ook een andere functie dan waarop ze oorspronkelijk aangenomen zijn. Het is mooi om te zien hoe de collega’s soms in een andere functie beter in hun kracht staan.

Wat voor klanten hebben jullie?

De klanten van Theiner ICT zijn vooral MKB (midden klein bedrijf) maar we doen ook zaken met een aantal bedrijven uit het grootzakelijke.

Welk systeem werken jullie mee?

Wij werken met een systeem dat Autotask heet. Dit is ons ticketsysteem en hieraan zitten Datto en RMM gekoppeld. Hiermee beheren wij alle systemen van onze klanten. Want je kunt het pas goed doen voor je klanten als je het zelf ook goed geregeld hebt. 

Wie wordt mijn leidinggevende?

Dit is afhankelijk per afdeling wie dit is. 

  • Backoffice; Karel

  • Servicedesk; Jordy

  • Operationeel; Koos

Ik voldoe niet aan alle eisen van een vacature, kan ik toch solliciteren?

Uiteraard! Tijdens een telefonische kennismaking komen we er achter of jouw talenten passen bij onze organisatie.

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik gesolliciteerd heb?

Sollicitatiebrieven, - formulieren, correspondentie over de sollicitatie, worden volgens de wet AVG, maximaal 4 weken bewaard na beëindiging van de sollicitatieprocedure. Heb je toestemming gegeven om dit langer te bewaren? Dan wordt dit maximaal 1 jaar bewaard.

Vragen? Neem contact op met Eline!

Bellen Mailen
a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then