Theiner ICT

Al meer dan 16 jaar: zolang zijn we al onderweg met Theiner ICT. En ondertussen bestaat ons team uit meer dan 25 toppers. Samen bouwen we verder aan het succes van Theiner ICT, daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken. We vertellen daarom graag iets meer over onszelf.

Theiner ICT-familie

Ons team voelt echt als een familie, dat zal iedereen binnen Theiner ICT beamen. Moeten er knopen worden doorgehakt? Dan doen wij dat samen. Elke maand hebben we een teammeeting en bespreken we samen de implementatie van de nieuwste technologieën en ontwikkelingen en brengen wij iedereen op de hoogte van de stand van zaken die onze organisatie bezig houdt. Wij hebben een ideeënbus en tijdens de teammeeting beslissen we als team wat wij doen met de ingebrachte ideeën. Dus geen hiërarchische beslissingen hierin.

Graag maken wij ook tijd vrij voor elkaar. Elk kwartaal vieren wij de verjaardagen onder het genot van een hapje en een drankje. Bijvoorbeeld met een BBQ en altijd met cadeautjes! Elke vrijdag sluiten we de week af met een vrijmibo en één keer per jaar wordt er een personeelsfeest georganiseerd. Zo zijn wij als team al naar Antwerpen geweest, zijn wij gaan skydiven en hebben wij afgelopen jaar een tocht gemaakt op e-scooters. Misschien heb jij nog een leuk idee voor komend jaar?

Duidelijk over ICT

Wat bedoelen wij hier nu mee? Dat wij onze communicatie afstemmen op de klant. Dus als het nodig is hebben wij het niet over de batterij-indicator, maar gewoon over het lampje onder de muis.

Onze klanten zorgen voor de dynamiek

Wij hebben een hele leuke klantenkring die voornamelijk hier uit de regio komen. Wij leren ze graag beter kennen en gaan bij hen op bedrijfsbezoek. Zo begrijpen wij de processen van onze klant beter, krijgen wij een betere binding én bouwen wij aan langdurige relaties.

Geen dag is hetzelfde bij Theiner ICT. Allereerst heb jij met diverse klanten te maken. Van een notaris en bouwbedrijf tot diverse productiebedrijven en Nederlands eerste zonnepanelen fabrikant. Vervolgens is geen enkele vraag hetzelfde. Of het nu gaat om een cloud oplossing, netwerk probleem, hardware- of software vraagstukken. Wij schakelen snel en zorgen voor een oplossing. Dat kan op afstand zijn, maar ook bij de klant op locatie. Onze klanten bepalen de dynamiek van ons werk en dat maakt elke dag weer verrassend leuk.

Wat cijfers op een rij

Wij hebben ruim 1.000 klanten.

Iedere maand helpen wij er zo’n 400 met allerlei vragen.

Bij ongeveer 35 klanten werken wij wekelijks op locatie.

De servicedesk ontvangt gemiddeld 70 telefoontjes op een dag.

Groeien als persoon bij Theiner ICT

Bij ons krijg jij de ruimte voor persoonlijke en vakinhoudelijke groei. Zie jij een interessante beurs, training of webinar? Neem er gerust aan deel. Ook maken wij budget vrij voor R&D, zo hebben wij dit jaar 400 uur beschikbaar gesteld voor innovatie en verbetering van onze diensten. Verder hebben wij maandelijks een pizzasessie over een relevant onderwerp, de afgelopen keer ging bijvoorbeeld over onze management- en monitoringtool. En is het altijd pizza? Nee hoor! 

Wist je dat…

…wij geen apart rooster hebben voor onze storingsdienst buiten kantoortijden? Als een klant met zijn handen in het haar zit, is zijn eerste hulplijn Karel of Willem. Komen zij er niet uit? Dan gooien ze het in de (WhatsApp-)groep en is er altijd wel een collega die achter de laptop kruipt en helpt.

Op de roadmap

Waarmee wij aan de slag zijn gegaan is big data. Een groepje collega’s houdt zich bezig met wat wij hierin voor onze klanten kunnen betekenen. Oók hoe we relevante gegevens op een slimme manier met elkaar kunnen koppelen. We geloven in ieder geval dat een dashboard onze klant al veel waardevolle inzichten in zijn data kan geven. En wie daar bij Theiner ICT interesse in heeft, kan hieraan een zinvolle bijdrage leveren. De quote van Steve Jobs zit ons als gegoten: “It doesn't make sense to hire smart people and tell them what to do. We hire smart people so they can tell us what to do.

Jij voelt je als een vis in het water bij Theiner ICT als je:

  • Affiniteit hebt met ICT. Jij hoeft dus niet per se een technisch wonder te zijn.

  • Jij echt om de klant bekommert en je in hem/haar kunt verplaatsen.

  • Graag de beste oplossing voor de klant bedenkt.

  • Om hulp durft te vragen, want samen komen we sneller verder.

Wisselwerking met zusterbedrijven

Ons kantoor in Veghel delen we met onze zusterbedrijven Upgraders, 4Webcom en Festival hotspot. Samen met Theiner ICT zorgen we voor een totaaloplossing voor onze klanten met betrouwbare ICT, een moderne website en veilige videocommunicatie.

Upgraders

Ontwikkelt moderne websites die eruit zien als een app.

4Webcom

Zorgt voor veilige en betrouwbare videocommunicatie via Zoom.

Festival hotspot

Dé ICT specialist voor festivals, evenementen en tijdelijke locaties.

Serverbeheer

Een lokale server waar werkplekken zijn aangemeld, pc’s en gebruikers, SQL databases, klantspecifieke software en virtuele servers voor machines.

Microsoft 365

Jij helpt de klant met de juiste software en hardware om de in cloud te werken. En zorgt voor een veilig, stabiel en vertrouwde werkomgeving. Hierin gaat het o.a. ook om clouddiensten, e-mailbeheer en Azure AD.

Mobiel en VoIP

VoIP is mobiele telefonie en deze lijn zorgt ervoor dat jij via een internetverbinding belt. Hierin help jij onze klanten met het verzorgen en onderhouden van een op maat gemaakte online centrale (denk hierbij ook aan beheer, oplevering en mobiele abonnementen).

Duidelijk over ICT

Wij hebben dagelijks contact met onze klanten en helpen bij storingen of andere zaken. Altijd belangrijk dat onze klanten blij ophangen en ze fijn zijn geholpen! Er wordt van jou verwacht dat jij je kunt inleven in de klant.

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then