Als stagiair bij Theiner ICT leer je van de beste! Al onze mensen zijn allround ICT kenners en kunnen onze klanten op afstand of locatie ondersteunen. Communicatie is erg belangrijk voor ons, zowel met de klant als met collega's. Als stagiair kijk je mee met onze professionals, maar zetten we je ook aan het werk. Uiteraard zullen onze professionals je hierin begeleiden en blijven ondersteunen.
Theiner ICT is een snelgroeiend en ambitieus ICT-bedrijf dat gaat voor de totaaloplossing. Of het nu gaat om hardware & software, communicatiemiddelen, internetoplossingen of de strijd tegen cybercriminaliteit, onze medewerkers beheersen het allemaal. We zijn een full-service ICT dienstverlener die 24-7 voor haar klanten klaarstaat om de juiste service te verlenen.
Werkstations (her)installeren;
Gebruiksklaar maken van werkstations;
Samen met een collega op klantbezoek voor het uitvoeren van ICT werkzaamheden;
In het festival-seizoen meewerken om tijdelijke netwerken aan te leggen.
Jij bent bezig met een MBO ICT opleiding, niveau 3;
Jij bent op zoek naar een stageopdracht in jouw 2e leerjaar;
Jij vind het leuk om samen te werken maar kan ook zelfstandig werken;
Jij bent een beetje een ICT nerd, zo zijn wij ook 😉.
Een stagevergoeding;
Een ervaren stagebegeleider waar je veel van kunt leren;
Een informele organisatie, je kunt gewoon lachen en een biertje drinken tijdens de vrij-mi-bo met je collega’s;
Een afwisselende stage door verschillende klantvragen en daardoor is een dag nooit hetzelfde.
Goede werksfeer. Met fruit, verse bonenkoffie en thee, de leukste teamactiviteiten en een 'vrijmibo' om gezellig de week af te sluiten;
Goede vraag! Bij de functie van binnendienst ben jij vooral op kantoor werkzaam voor onze klanten en met de buitendienst ben jij vaak op locatie aan het werken bij onze klanten.
In de eerste werkweek vinden wij het belangrijk dat jij je thuis voelt, hier doen wij alles aan. Jij krijgt een theoretische- en praktische uitleg over de diensten van Theiner ICT en een inwerk checklist voor de komende 8 weken. In deze periode maak jij met iedereen kennis, ga je lunchen buiten de deur met een collega en wordt de basis gelegd waarop jij zelfstandig jou functie kan uitvoeren.
Als servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt vragen, lost IT-problemen op die binnen een uur te fixen zijn en zet complexere vraagstukken door naar de 2e-lijns support. Die collega’s hebben een specialisatie en pakken de grotere uitdagingen op.